banner



דן שרוני : ממתי יהודה שרוני הוא חבר של נוחי דנקנר | העין השביעית : סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום.

סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי…" כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48.

דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש. מסמר ×
מסמר ×"ער×': נינט טיי×' ×'ונ×'ת את ×"×"צ×'×" from images1.ynet.co.il
תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן.

דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי…"

דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי…" בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. הצג/הציגי את הפרופילים של אנשים בשם ‏דן שרוני‏. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש. סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו.

בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי .

ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . ×'ומ×'×
×'ומ×'×" של אסם: ×"×'×™×¢ ×"זמן לשנות מ×"יניות ול×"קל את ×"נטל ×'×'ורס×" from www.maariv.co.il
ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. הצג/הציגי את הפרופילים של אנשים בשם ‏דן שרוני‏. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן.

דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש.

סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי…" סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. הצג/הציגי את הפרופילים של אנשים בשם ‏דן שרוני‏.

ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. הצג/הציגי את הפרופילים של אנשים בשם ‏דן שרוני‏.

סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן. ×'ומ×'×
×'ומ×'×" של אסם: ×"×'×™×¢ ×"זמן לשנות מ×"יניות ול×"קל את ×"נטל ×'×'ורס×" from www.maariv.co.il
סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. הצג/הציגי את הפרופילים של אנשים בשם ‏דן שרוני‏. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו. סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48.

סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. סאל דן שרוני, מפקד בכיר בבסיס בהד 6, חשוד כי במשך 5 שנים תיעד בעזרת מצלמות נסתרות, עשרות חיילות בחדרן ללא ידיעתן. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי אותו מחדש. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. דן הוא המפקד שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך הצבאית שלי, ב07/11 הכרתי…" הצג/הציגי את הפרופילים של אנשים בשם ‏דן שרוני‏. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי .

דן שרוני : ממתי ×™×"ו×"×" שרוני ×"וא ×—×'ר של נוחי ×"נקנר | ×"עין ×"ש×'יעית : סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום.. הצטרף/הצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ‏דן שרוני‏ ואל אנשים אחרים שאולי את/ה מכיר/ה. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. כוכבי התייחס לחקירה נגד סאל דן שרוני, שחשוד כי צילם את פקודותיו ללא ידיעתן, ואמר כי מלבד ההליך הפלילי, ידיח אותו מתפקידו.

0 Response to "דן שרוני : ממתי יהודה שרוני הוא חבר של נוחי דנקנר | העין השביעית : סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel